Koszyk: (pusty)
do kasy suma: 0,00 zł

FAQ najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania:

Spis treści:

Czy przy składaniu zamówienia muszę się rejestrować?

Jak można zapłacić za zamówienie?

Jakie są formy dostawy?

Ile zapłacę za przesyłkę w Polsce?

Czy jest możliwa wysyłka za granicę?

Czy mogę dostać zniżkę na zakupy?

Czy przesyłkę mogę odebrać osobiście? Czy mogę dokonać zakupu stacjonarnie w Radomiu?

W jakim czasie jest realizowana wysyłka?

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Chciałbym coś dołożyć do złożonego zamówienia. Jak mogę to zrobić?

Jak sprawdzić gdzie jest moja przesyłka?

Złożyłem zamówienie, ale płatność nie powiodła się. Jak mogę ją ponowić?


Czy przy składaniu zamówienia muszę się rejestrować?

Nie ma takiej konieczności. Można dokonać zakupu bez rejestracji. Zachęcamy jednak do rejestracji konta, bo niesie za sobą wiele korzyści. Ułatwi np. składanie kolejnych zamówień czy umożliwi ponowienie nieudanej płatności. Jest też możliwość przeglądania historii swoich zamówień, zakupionych produktów i dokonanych płatności.

Jak można zapłacić za zamówienie?

Udostępniliśmy kilka sposobów na dokonanie płatności w sklepie www.e-superfood.pl:
1. Szybki przelew z Twojego banku;
2. karta płatnicza Visa, MasterCard;
3. BLIK;
4. PayPal, PayPo, GooglePay...
5. za pobraniem;
6. przelew tradycyjny. Nr konta: 43 1020 4317 0000 5402 0256 1272
7. Gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy:
PHPU TEKS S.A. ul Biznesowa 8 26-600 Radom

Jakie są formy dostawy?

1. Dostawy w Polsce realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS, GLS, Orlen paczka lub Inpost Paczkomaty;
2. Przesyłki zagraniczne są dostarczane przez firmę UPS;
3. Przesyłki na terenie Radomia i okolic dowozimy własnym transportem.

Ile zapłacę za przesyłkę w Polsce?

Dostawa:
1. Powyżej 150zł na terenie Polski gratis.
2. Poniżej 150zł - koszt 14-16zł brutto.
3. Wysyłkę w Polsce realizujemy w ciągu 24h roboczych.

Czy jest możliwa wysyłka za granicę?

Tak, realizujemy wysyłki zagraniczne, a ich koszt jest zależny od kraju docelowego. Przesyłki zagraniczne do 30kg:
1 strefa: Niemcy, Austria, Benelux 59zł;
2 strefa: pozostałe kraje UE: 79zł;
3 strefa: UK Wielka Brytania, Szwecja, Dania, Finlandia: 99zł;
4 strefa: USA, Kanada, Australia: 259zł

Czy mogę dostać zniżkę na zakupy?

1. Progi rabatowe:
- aby uzyskać darmową przesyłkę należy zrobić zakupy za minimum 150 zł ;
- aby uzyskać rabat 2% należy zrobić zakupy za minimum 300zł;
- aby uzyskać rabat 3% należy zrobić zakupy za minimum 500zł
2. Jeśli posiadasz kod rabatowy, zyskujesz dodatkową zniżkę na całe zakupy;
3. Promocje okresowe na wybrane produkty nawet do 40% - oferta tygodnia lub w zakładce "Promocje" https://e-superfood.pl/pl/promotions;
4. Promocje łączą się ze sobą!

Czy przesyłkę mogę odebrać osobiście? Czy mogę dokonać zakupu stacjonarnie w Radomiu?

Tak oczywiście. Zapraszamy do siedziby firmy, w Radomiu ul. Biznesowa 8.
Godziny otwarcia e-superfood.pl:
- Poniedziałek 8-17;
- Wtorek 8-17;
- Środa 8-17;
- Czwartek 8-17;
- Piątek 8-16;
- Sobota 8-12

W jakim czasie jest realizowana wysyłka?

Wysyłkę wysyłamy w ciągu 24h roboczych.
Większość paczek w Polsce dociera w kolejnym dniu roboczym.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak oczywiście. Przy podawaniu danych teleadresowych będzie potrzebny nr NIP.

Chciałbym coś dołożyć do złożonego zamówienia. Jak mogę to zrobić?

Chcąc dołożyć dodatkowe produkty do złożonego zamówienia, należy złożyć kolejne. A my połączymy i wyślemy razem :)
W przypadku, gdy kwota domówienia nie przekroczy 150 zł wybierz "odbiór własny" aby nie naliczył się dodatkowy koszt wysyłki. Napisz w komentarzu domówienia do której paczki należy dołożyć. :)

Jak sprawdzić gdzie jest moja przesyłka?

Po wysłaniu przez nas paczki otrzymasz maila z nr przesyłki. Można ją śledzić na stronie firmy kurierskiej
- W przypadku UPS:
https://www.ups.com/pl/pl/services/tracking.page
- W przypadku GLS:
https://gls-group.com/PL/pl/sledzenie-paczek
- W przypadku Inpost paczkomaty:
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

Złożyłem zamówienie, ale płatność nie powiodła się. Jak mogę ją ponowić?

1. Jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, to nic prostszego :)
Przejdź na „Moje konto”. Tam będzie widoczne Twoje ostatnie zamówienie. Wybierz „opłać ponownie”
2. Jeżeli zakup był dokonany bez rejestracji, to jest kilka możliwości:
- można dokonać zapłaty przelewem tradycyjnym na nasze konto:
43 1020 4317 0000 5402 0256 1272 - można dokonać zmiany formy płatności na „za pobraniem”;
- można też złożyć kolejne zamówienie a poprzednie anulować;

© Remedy Template by Maxsote
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium